AvaliaçÔes de Izakaya Tanuki Amsterdam
AvaliaçÔes recentes
G.
Kwaliteit zoals altijd meer dan prima. Jammer dat als je bij het veld âopmerkingenâ een verzoek plaats om de rode pepers apart te doen omdat het te sterk is voor veel kinderen, het in alle 6 pokebowls genegeerd wordt en bij ophalen wordt gezegd dat ze het niet begrepen hebbenâŠ. Use google translate! Its 2026⊠or ask to write in EnglishâŠ
Oleksandra
The waitress interrupted me, didnât let me even say a word, I couldnât explain her anything, in the end (she was prevented that my daughter has autism) she took the order from my daughterâs hands, when she wanted to pick it up and said that she is going to cancel our order. Without sending any email or giving any document. When I called to the restroom to ask about it, she said with an awful way that I cancelled my order myself and that she canât give any documentation⊠and now your service is asking my feedback as if I got my order⊠I donât understand if I will get my money back or itâs already stolen?
G VAJNA DE PAVA
André
Super sushi
Adrian
Very disappointed! The fish did not have good taste! Salmon was correct but tuna, we could not eat it. We will not order again
J. Ammer
Ik had een pork katsu curry don besteld, maar kreeg een gyu don. Het was te eten maar was wel teleurgesteld. Omdat ik echt zin had in de katsu curry don. Zal niet snel meer afhalen.
Ayla
IldikĂł Nagy
Ik voel me hier altijd welkom. Het personeel is ontzettend attent en denkt fijn mee, ook met mijn gluten- en lactosevrije dieet. De pokébowl die ik altijd neem is heerlijk. Supergoede service, uitstekend eten en een fijne locatie. Absoluut een aanrader.
Gabrielle
very fresh and yummy
Willem Konijn
Ik had er behalve de bijgevoegde ketjap nog wel een andere dressing bijgehad willen hebben-
Arabella Seegers
Heerlijke sushi waarvoor we speciaal net als vorige jaar naar Amsterdam rijden. De porties zijn echter zo groot dat we veel over hadden. Wij komen zeker terug!
Stijn Hogenhuis
Makkelijk te bestellen. Goed op tijd klaar. Heerlijke sushi
Geralda Kerssenberg van der Mast
Zoals ALTIJD FANTASTISCH. Constante kwaliteit superverse sashimi en sushi. En extra wensen worden met een glimlach ingewilligd. Ik blijf hier bestellen en zou het iedereen aanraden.
Fedor
Saskia
Reo Tanabe
I ordered lunch to receive at 12:00, but when I arrived at the time, nothing was ready. Actually nothing was prepared because they didn't proceed the order at all. They didn't say any apologies to me (I think thisi s their fault), and they didn't say anything like what was going on, and when it is expected to be ready, even though I stood in front of the cashier for a lomg time with my young son. I didn't know how long I had to wait for it. No one recommended to wait sitting at the chair, and there was no service to me. When it was ready, they just gave it to me without any words (they talked to each other while I was awaiting). It took more than 15 minutes. No courtesy, no politeness to customers and no appropriate processes, which resulted in bad feeling to me.
Luxa
Martino
I liked everything. Clearly freshly prepared, good quantities, good price. I would have appreciated a couple more soy sauce sachets.
Xxxx
Zeer goed
Xxxx
Zeer goed Was de eerste keer zeker niet de laatste keer
Lisa
Normaal is de pokebowl erg goed, ik bestel 'm heel vaak, maar nu zat er een haar in de wakame seaweed.
Speyer
Bestelling is slordig afgehandeld, geen stokjes en soja saus
Stoof
Lekker en snel klaar
Ellen Koning
Sushi was goed, Zalm Sashimi was niet vers en rook bij openen naar vis
peter
Speyer
Laatste bestelling van 9 maart maakte mij ziek, waarschijnlijk was de tonijn niet goed. Mijn vrouw heeft geen tonijn gegeten en ook geen probleem gehad. Nooit eerder dit meegemaakt.
Andrii Horhul
Uitstekende kwaliteit en snelle levering, zou het aanbevelen
Timo de Graaff
Verkeerde product in de bestelling.. erg jammer het was dan ook erg chaotisch in de zaak
E
De makis waren allemaal gebarsten, smaak was goed.
Emilija
André Janssen
Super sashimi en sushi. Daarom bestel ik regelmatig online đ
Smit
Sushi platter besteld. Eerste indruk veel geld weinig sushi. MAAR DAN!!! Beginnen te eten. Heerlijke verse sushi, veel keuze, en uiteindelijk kregen we het niet op. Een fantastische ervaring bedankt!
Miriam
Zoals altijd: perfect!!
André
Heerlijke sushi
Dorion
Lekker, een beetje meer smaak is welkom.
Andre Janssen
Sushi waren top. Alleen jammer dat soja en stokjes er niet bij zaten,
M.O.
Geralda Kerssenberg van der Mast
Alles weer SUPER đđđ zoals altijd !!!! Echt geweldige kwaliteit en alles weer TOP verzorgd. Wij hebben zoals altijd weer genoten en iedereen die jullie sashimi/ sushi voor ât eerst proeft bij ons vraagt waar het vandaan komt. Wij maken ALTIJD reclame bij onze vrienden voor jullie đđđ. Ga zo door âŠ.. Warne groet, Geralda
Madi
Paulina
Always a pleasure to eat the sushi!
Abel
Jammer dat er sesam over mijn maaltijd zat terwijl ik toch had aangegeven dat ik allergisch ben voor sesam. Zonde
Chris
Really tasty and quality food. My order was prepared on time. Really good quality / price ratio! Highly recommended!
Casper Velthuijs
Sushi proefde als of het al een lange tijd geleden was voorbereid. Er kwam een ligt vissige geur vanaf, niet goed vers.
Reacção a Izakaya Tanuki
Hi Casper, Bedankt voor je bestelling & feedback. Wat jammer dat het niet naar verwachting was. We nemen de feedback mee in onze verbetering. Groetjes, Team Tanuki
ryu
Zeer smakelijk
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Arthur
De uitstekende kwaliteit is een zekerheid bij Tanuki. Weer fantastische sashimi en sushi gekregen.
Reacção a Izakaya Tanuki
Jouw vriendelijke woorden maken onze dag! We zijn verheugd dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Tanuki Gelderlandplein. Tot de volgende keer, geniet van onze heerlijke gerechten! đŁđ„ą Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Yvonne
Good good. No bag available to carry my ,89euro order home ...long walk and train journey
Reacção a Izakaya Tanuki
Dear Yvonne, Thank you for your order and feedback. We're sorry that there was no bag available. This normally doesn't happen and we apologize for the inconvenience. Team Tanuki
Marieke van der Rol
A part of the order was missing,
Jerry
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Rob
Was wederom fantastisch
Reacção a Izakaya Tanuki
We zijn zo blij met je review! Bedankt dat je voor Tanuki Gelderlandplein hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer opnieuw te verwelkomen. đđ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Andre Janssen
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Amstelveen
Altijd met veel plezier bij Tanuki gegeten. Het afhalen voelt erg tegen. Bij een bestelling van 100 euro 6?zakjes sojasaus. In maar een bakje sushi gember en wasabi.Het bakje zeewier was voor meer dan de helft gevuld met kool. Daarnaast hadden we het idee dat de afhaal sushi een stuk kleiner was dan die in het restaurant.
Meijer
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Liane
altijd vers en lekker!
Reacção a Izakaya Tanuki
Wow, bedankt voor je uitstekende review! Het is altijd een genoegen om van tevreden klanten zoals jij te horen. We staan klaar om je opnieuw te verwelkomen voor een smakelijke culinaire ervaring bij Tanuki Gelderlandplein! đđ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Marieke
Altijd heerlijk!
Reacção a Izakaya Tanuki
We waarderen je stralende review! Ons team bij Tanuki Gelderlandplein streeft ernaar om het beste te leveren, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Tot snel voor meer heerlijke Japanse gerechten! đ±đ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Katja
Het was heerlijk eten! Alles was goed ingepakt. Zeer tevreden!
Reacção a Izakaya Tanuki
Hartelijk dank voor je review! Het is ons een genoegen om je een uitstekende eetervaring te bieden. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer te mogen bedienen. đđ Warme groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Judith
Geweldige kwaliteit. Heerlijk!!
Reacção a Izakaya Tanuki
Jouw vriendelijke woorden maken onze dag! We zijn verheugd dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Tanuki Gelderlandplein. Tot de volgende keer, geniet van onze heerlijke gerechten! đŁđ„ą Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Marieke
Altijd heerlijk!
Reacção a Izakaya Tanuki
We zijn zo blij met je review! Bedankt dat je voor Tanuki Gelderlandplein hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer opnieuw te verwelkomen. đđ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Geralda Kerssenberg van der Mast
Voor de 3e week op rij sushi, sashimi, wakame etc besteld. TOP kwaliteit en uitstekende service !! En ha daar betaal je voor maar als je voor kwaliteit en versheid gaat dan is dit een absolute aanrader. De sashimi smelt op je tong. Wij zijn FAN !!! Geralda Kerssenberg van der Mast
Reacção a Izakaya Tanuki
Hartelijk dank voor je review! Het is ons een genoegen om je een uitstekende eetervaring te bieden. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer te mogen bedienen. đđ Warme groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Vrielink
warme dishes waren koud. Kip was droog.
Geralda Kerssenberg van der Mast
Vandaag een online bestelling geplaatst die mijn man heeft afgehaald. Alles stond keurig op tijd klaar, zeer vriendelijke dame, en alles perfect verzorgd !! Complimenten voor de kwaliteit van de sushi, sashimi en salades. Alles supervers en topkwaliteit. Wij zijn zeer kritisch maar dit was zeker voor herhaling vatbaar !! Ga zo door đ
Reacção a Izakaya Tanuki
We zijn zo blij met je review! Bedankt dat je voor Tanuki Gelderlandplein hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer opnieuw te verwelkomen. đđ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Liane
Altijd vers, op tijd en enorm lekker
Reacção a Izakaya Tanuki
Jouw vriendelijke woorden maken onze dag! We zijn verheugd dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Tanuki Gelderlandplein. Tot de volgende keer, geniet van onze heerlijke gerechten! đŁđ„ą Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
B.Speyer
Te weinig wasabi en gember nog nooit meegemaakt! Er mag ook wat meer creamcheese in de Californië rol
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor je uitstekende review! Het is altijd een genoegen om van klanten zoals jij te horen. We staan klaar om je opnieuw te verwelkomen voor een verbeterde smakelijke culinaire ervaring bij Tanuki Gelderlandplein! đđ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Andre Janssen
Lekkere sushi. Online besteld en helemaal goed
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Celiane Camargo-Borges
Reacção a Izakaya Tanuki
Thank you so much for your review:)! Team Tanuki Gelderlandplein
Jerry
Lekker eten en fijne service
Reacção a Izakaya Tanuki
Jouw vriendelijke woorden maken onze dag! We zijn verheugd dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Tanuki Gelderlandplein. Tot de volgende keer, geniet van onze heerlijke gerechten! đŁđ„ą Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
rokx
Reacção a Izakaya Tanuki
Thank you so much for your review:)! Team Tanuki Gelderlandplein
Joost
Ten eerste had ik geschreven geen garnaal te willen hebben en geen ander schaaldier maar iets anders en wat zat er in de portie.......3 garnaaltjes. Ten tweede valt me op dat de Sushi portie niet alleen zoals alles duurder geworden is maar ook kleiner (veel minder sashimi dan voor de prijsverhogingen) en dat vindt ik erg vervelend.
paula Glas
Heerlijke verse sushi van hele goede kwaliteit! genoten!
Reacção a Izakaya Tanuki
We zijn zo blij met je review! Bedankt dat je voor Tanuki Gelderlandplein hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer opnieuw te verwelkomen. đđ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
L
Altijd vers, op tijd en met zorg gemaakt.
Reacção a Izakaya Tanuki
Wow, bedankt voor je uitstekende review! Het is altijd een genoegen om van tevreden klanten zoals jij te horen. We staan klaar om je opnieuw te verwelkomen voor een smakelijke culinaire ervaring bij Tanuki Gelderlandplein! đđ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Roland
Al jaren perfect Japans eten
Reacção a Izakaya Tanuki
We waarderen je stralende review! Ons team bij Tanuki Gelderlandplein streeft ernaar om het beste te leveren, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Tot snel voor meer heerlijke Japanse gerechten! đ±đ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Willem
Prima eten, bestelling klopte precies en stond netjes klaar!
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Olga
as usual very tasty!!
Reacção a Izakaya Tanuki
Thank you very much for your review! It is our pleasure to provide you with an excellent dining experience. We look forward to serving you again soon. đđ Warm regards, Team Tanuki Gelderlandplein
Mellie
Ik ben altijd super blij met iedereen daar altijd vriendelijk ik ben daar vaste klant altijd vers en lekker vandaag afgehaald 10 Points tot volgende week weer schatjes đ„°
Reacção a Izakaya Tanuki
Jouw vriendelijke woorden maken onze dag! We zijn verheugd dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Tanuki Gelderlandplein. Tot de volgende keer, geniet van onze heerlijke gerechten! đŁđ„ą Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Eva
Normaal echt super lekker, maar dit keer was het minder lekker. Bij afhaal zijn ze vergeten deel van de bestelling mee te geven.. koud en warm zijn gescheiden, warm eten was niet meegegeven. Pas na 20 minuten belde het restaurant op, maar terug rijden was al te laat. Optie dat ze geven is opschrijven in het âtegoedenâ boekje, ondanks online is besteld en betaald. Benieuwd of het tegoed goed komt.. doorgaans wel aanrader hoor!
Francina Visser
Weer heerlijk alles op tijd ontvangen
Reacção a Izakaya Tanuki
We zijn zo blij met je review! Bedankt dat je voor Tanuki Gelderlandplein hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer opnieuw te verwelkomen. đđ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein
Sandra
Ik had betere kwaliteit verwacht, de zalm set was ok. We kregen ipv de bestelde salmon cheese roll een roll met Peking eend. Niet leuk als je met een vegetariër eet. Telefonisch was het niet mogelijk om contact te krijgen en er staat nergens een mailadres. Ik kom daarom niet meer terug.
Rob
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor je bestelling &de review :)! Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein
Toon
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor je bestelling & review! Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein
Esther
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor je bestelling! Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein
Sophia van den Broek
De sushi was erg lekker, de zalm was rijk van smaak en zacht op de tong. Wat mij betreft mogen de specialty rollen wel iets meer bijzonder.
Reacção a Izakaya Tanuki
Hi Sophia, Bedankt voor je bestelling, mooie review & tip! Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein
Siebe Tettero
Deze bestelling was van hele slechte kwaliteit. De ware helemaal zacht en fietsen uit elkaar en de paling sushi en de maki waren zacht en smaakten slecht. Ik ben dit niet van jullie gewend
Reacção a Izakaya Tanuki
Beste Siebe, Wat vervelend dat deze bestelling niet was zoals verwacht. We zullen hier naar kijken en sturen je apart nog even een mailtje. Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein
Bernard
De California rol viel uit elkaar en het zeewier was te dik of taai
Reacção a Izakaya Tanuki
Beste Bernard, Bedankt voor jullie order en feedback. We zullen hier naar kijken. Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Liane
Reacção a Izakaya Tanuki
Beste Liane, Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
M Griffioen
All perfect
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt weer :)! Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein
RM
Always great, consistency of the quality is something one looks for in sushi/ Japanese food
Reacção a Izakaya Tanuki
Dear RM, Thank you for your lovely review! Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein
Liane
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Soraya
Advocado was niet rijp, zeewier ontbrak en de rijst was niet vers. Jammer dat de kwaliteit zo wisselend is bij jullie, anders had ik vaker besteld. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik niet tevreden ben, maar wel de eerste keer dat ik een review achterlaat.
Reacção a Izakaya Tanuki
Beste Soraya, Bedankt voor je feedback. We zullen dit zeker even uitzoeken en verbeteren waar nodig. We zullen je tevens even apart een berichtje sturen per mail. Groetjes, Team Izakaya Tanuki
Annie
Really delicious but I do find the portions for the chicken teriyaki are quite small. I would rather pay more and have a little more chicken. Have also heard this from others. Besides this, order was ready on time, still hot and everything tasted really good!
Reacção a Izakaya Tanuki
Dear Annie, Thank you for your order and feedback. We're happy to read that everything tasted good. Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein
Lenina
Reacção a Izakaya Tanuki
Beste Lenina, Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Idajet
Reacção a Izakaya Tanuki
Beste Idajet, Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
M Braga
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Maaike
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Siebe Tettero
wij zullen niet zo snel weer bestellen, want de bezorging veroorzaakt veel single use plastic. er zijn inmiddels producten beschikbaar voor food delivery die geen impact hebben op de environment. Wij zouden graag willen vragen om vanwege de impact van plastic op de wereld jullie verpakking aan te passen.
Reacção a Izakaya Tanuki
Beste Siebe, Bedankt voor jullie bestelling én feedback inzake de verpakking. We nemen dit mee naar ons team en hopen in de toekomst hier verbetering in te brengen. Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein
Jonckheere
Products fresh and good quality but unfortunately i have got a wrong poke bowl.
Reacção a Izakaya Tanuki
Thank you for your order & review :). We're sorry to read that you did not receive the right poke bowl. We have send you a seperate e-mail regarding this issue. Team Tanuki Gelderlandplein
Genco
Our dinner was so perfect, we really enjoy. Thank you so much ! My only comment will be in packing; I would be happy with less plastic and in our order you can ask if w want soyasauce and chopsticks. Because we lotsâŠ
Reacção a Izakaya Tanuki
Dear Genco, What a really nice review, thank you. We will also take your feedback regarding the plastic seriously. Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein
DC
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Idi
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Peter van Noord
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
M
Reacção a Izakaya Tanuki
Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein
Ol
Reacção a Izakaya Tanuki
Thank you so much for your review:)! Team Tanuki Gelderlandplein
Reacção a Izakaya Tanuki
We are thrilled with your review! Thank you for choosing Tanuki Gelderlandplein, and we look forward to welcoming you again next time. đđ Best regards, Team Tanuki Gelderlandplein