Bewertungen von Izakaya Tanuki Amsterdam

Neue Beurteilungen

4.0
G.
21 Juni 2026

Kwaliteit zoals altijd meer dan prima. Jammer dat als je bij het veld ‘opmerkingen’ een verzoek plaats om de rode pepers apart te doen omdat het te sterk is voor veel kinderen, het in alle 6 pokebowls genegeerd wordt en bij ophalen wordt gezegd dat ze het niet begrepen hebben
. Use google translate! Its 2026
 or ask to write in English


Oleksandra
21 Juni 2026

The waitress interrupted me, didn’t let me even say a word, I couldn’t explain her anything, in the end (she was prevented that my daughter has autism) she took the order from my daughter’s hands, when she wanted to pick it up and said that she is going to cancel our order. Without sending any email or giving any document. When I called to the restroom to ask about it, she said with an awful way that I cancelled my order myself and that she can’t give any documentation
 and now your service is asking my feedback as if I got my order
 I don’t understand if I will get my money back or it’s already stolen?

G VAJNA DE PAVA
9 Juni 2026
André
26 Mai 2026

Super sushi

Adrian
15 Februar 2026

Very disappointed! The fish did not have good taste! Salmon was correct but tuna, we could not eat it. We will not order again

J. Ammer
2 Februar 2026

Ik had een pork katsu curry don besteld, maar kreeg een gyu don. Het was te eten maar was wel teleurgesteld. Omdat ik echt zin had in de katsu curry don. Zal niet snel meer afhalen.

Ayla
28 Januar 2026
IldikĂł Nagy
22 Januar 2026

Ik voel me hier altijd welkom. Het personeel is ontzettend attent en denkt fijn mee, ook met mijn gluten- en lactosevrije dieet. De pokébowl die ik altijd neem is heerlijk. Supergoede service, uitstekend eten en een fijne locatie. Absoluut een aanrader.

Gabrielle
20 Januar 2026

very fresh and yummy

Willem Konijn
19 Januar 2026

Ik had er behalve de bijgevoegde ketjap nog wel een andere dressing bijgehad willen hebben-

Arabella Seegers
3 Januar 2026

Heerlijke sushi waarvoor we speciaal net als vorige jaar naar Amsterdam rijden. De porties zijn echter zo groot dat we veel over hadden. Wij komen zeker terug!

Stijn Hogenhuis
24 Dezember 2025

Makkelijk te bestellen. Goed op tijd klaar. Heerlijke sushi

Geralda Kerssenberg van der Mast
19 Dezember 2025

Zoals ALTIJD FANTASTISCH. Constante kwaliteit superverse sashimi en sushi. En extra wensen worden met een glimlach ingewilligd. Ik blijf hier bestellen en zou het iedereen aanraden.

Fedor
29 November 2025
Saskia
31 Oktober 2025
Reo Tanabe
19 Oktober 2025

I ordered lunch to receive at 12:00, but when I arrived at the time, nothing was ready. Actually nothing was prepared because they didn't proceed the order at all. They didn't say any apologies to me (I think thisi s their fault), and they didn't say anything like what was going on, and when it is expected to be ready, even though I stood in front of the cashier for a lomg time with my young son. I didn't know how long I had to wait for it. No one recommended to wait sitting at the chair, and there was no service to me. When it was ready, they just gave it to me without any words (they talked to each other while I was awaiting). It took more than 15 minutes. No courtesy, no politeness to customers and no appropriate processes, which resulted in bad feeling to me.

Luxa
1 Oktober 2025
Martino
10 August 2025

I liked everything. Clearly freshly prepared, good quantities, good price. I would have appreciated a couple more soy sauce sachets.

Xxxx
25 Juli 2025

Zeer goed

Xxxx
25 Juli 2025

Zeer goed Was de eerste keer zeker niet de laatste keer

Lisa
23 Juni 2025

Normaal is de pokebowl erg goed, ik bestel 'm heel vaak, maar nu zat er een haar in de wakame seaweed.

Speyer
1 Juni 2025

Bestelling is slordig afgehandeld, geen stokjes en soja saus

Stoof
1 Juni 2025

Lekker en snel klaar

Ellen Koning
22 April 2025

Sushi was goed, Zalm Sashimi was niet vers en rook bij openen naar vis

peter
16 MĂ€rz 2025
Speyer
10 MĂ€rz 2025

Laatste bestelling van 9 maart maakte mij ziek, waarschijnlijk was de tonijn niet goed. Mijn vrouw heeft geen tonijn gegeten en ook geen probleem gehad. Nooit eerder dit meegemaakt.

Andrii Horhul
26 Februar 2025

Uitstekende kwaliteit en snelle levering, zou het aanbevelen

Timo de Graaff
15 Februar 2025

Verkeerde product in de bestelling.. erg jammer het was dan ook erg chaotisch in de zaak

E
8 Februar 2025

De makis waren allemaal gebarsten, smaak was goed.

Emilija
3 Februar 2025
André Janssen
1 Februar 2025

Super sashimi en sushi. Daarom bestel ik regelmatig online 👍

Smit
15 Januar 2025

Sushi platter besteld. Eerste indruk veel geld weinig sushi. MAAR DAN!!! Beginnen te eten. Heerlijke verse sushi, veel keuze, en uiteindelijk kregen we het niet op. Een fantastische ervaring bedankt!

Miriam
21 Dezember 2024

Zoals altijd: perfect!!

André
14 Dezember 2024

Heerlijke sushi

Dorion
28 November 2024

Lekker, een beetje meer smaak is welkom.

Andre Janssen
23 November 2024

Sushi waren top. Alleen jammer dat soja en stokjes er niet bij zaten,

M.O.
21 November 2024
Geralda Kerssenberg van der Mast
16 November 2024

Alles weer SUPER 👌👌👌 zoals altijd !!!! Echt geweldige kwaliteit en alles weer TOP verzorgd. Wij hebben zoals altijd weer genoten en iedereen die jullie sashimi/ sushi voor ‘t eerst proeft bij ons vraagt waar het vandaan komt. Wij maken ALTIJD reclame bij onze vrienden voor jullie 👍👍👍. Ga zo door 
.. Warne groet, Geralda

Madi
29 September 2024
Paulina
7 September 2024

Always a pleasure to eat the sushi!

Abel
29 August 2024

Jammer dat er sesam over mijn maaltijd zat terwijl ik toch had aangegeven dat ik allergisch ben voor sesam. Zonde

Chris
13 Mai 2024

Really tasty and quality food. My order was prepared on time. Really good quality / price ratio! Highly recommended!

Antwort von Izakaya Tanuki

We are thrilled with your review! Thank you for choosing Tanuki Gelderlandplein, and we look forward to welcoming you again next time. 😊🌟 Best regards, Team Tanuki Gelderlandplein

Casper Velthuijs
9 Mai 2024

Sushi proefde als of het al een lange tijd geleden was voorbereid. Er kwam een ligt vissige geur vanaf, niet goed vers.

Antwort von Izakaya Tanuki

Hi Casper, Bedankt voor je bestelling & feedback. Wat jammer dat het niet naar verwachting was. We nemen de feedback mee in onze verbetering. Groetjes, Team Tanuki

ryu
6 Februar 2024

Zeer smakelijk

Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Arthur
25 Januar 2024

De uitstekende kwaliteit is een zekerheid bij Tanuki. Weer fantastische sashimi en sushi gekregen.

Antwort von Izakaya Tanuki

Jouw vriendelijke woorden maken onze dag! We zijn verheugd dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Tanuki Gelderlandplein. Tot de volgende keer, geniet van onze heerlijke gerechten! đŸŁđŸ„ą Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Yvonne
3 Januar 2024

Good good. No bag available to carry my ,89euro order home ...long walk and train journey

Antwort von Izakaya Tanuki

Dear Yvonne, Thank you for your order and feedback. We're sorry that there was no bag available. This normally doesn't happen and we apologize for the inconvenience. Team Tanuki

Marieke van der Rol
31 Dezember 2023

A part of the order was missing,

Jerry
29 Dezember 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Rob
26 Dezember 2023

Was wederom fantastisch

Antwort von Izakaya Tanuki

We zijn zo blij met je review! Bedankt dat je voor Tanuki Gelderlandplein hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer opnieuw te verwelkomen. 😊🌟 Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Andre Janssen
24 Dezember 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Amstelveen
24 Dezember 2023

Altijd met veel plezier bij Tanuki gegeten. Het afhalen voelt erg tegen. Bij een bestelling van 100 euro 6?zakjes sojasaus. In maar een bakje sushi gember en wasabi.Het bakje zeewier was voor meer dan de helft gevuld met kool. Daarnaast hadden we het idee dat de afhaal sushi een stuk kleiner was dan die in het restaurant.

Meijer
2 Dezember 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Liane
29 November 2023

altijd vers en lekker!

Antwort von Izakaya Tanuki

Wow, bedankt voor je uitstekende review! Het is altijd een genoegen om van tevreden klanten zoals jij te horen. We staan klaar om je opnieuw te verwelkomen voor een smakelijke culinaire ervaring bij Tanuki Gelderlandplein! 🍜🌟 Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Marieke
18 November 2023

Altijd heerlijk!

Antwort von Izakaya Tanuki

We waarderen je stralende review! Ons team bij Tanuki Gelderlandplein streeft ernaar om het beste te leveren, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Tot snel voor meer heerlijke Japanse gerechten! đŸ±đŸŒŸ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Katja
17 November 2023

Het was heerlijk eten! Alles was goed ingepakt. Zeer tevreden!

Antwort von Izakaya Tanuki

Hartelijk dank voor je review! Het is ons een genoegen om je een uitstekende eetervaring te bieden. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer te mogen bedienen. 😄🌟 Warme groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Judith
7 November 2023

Geweldige kwaliteit. Heerlijk!!

Antwort von Izakaya Tanuki

Jouw vriendelijke woorden maken onze dag! We zijn verheugd dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Tanuki Gelderlandplein. Tot de volgende keer, geniet van onze heerlijke gerechten! đŸŁđŸ„ą Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Marieke
5 November 2023

Altijd heerlijk!

Antwort von Izakaya Tanuki

We zijn zo blij met je review! Bedankt dat je voor Tanuki Gelderlandplein hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer opnieuw te verwelkomen. 😊🌟 Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Geralda Kerssenberg van der Mast
29 Oktober 2023

Voor de 3e week op rij sushi, sashimi, wakame etc besteld. TOP kwaliteit en uitstekende service !! En ha daar betaal je voor maar als je voor kwaliteit en versheid gaat dan is dit een absolute aanrader. De sashimi smelt op je tong. Wij zijn FAN !!! Geralda Kerssenberg van der Mast

Antwort von Izakaya Tanuki

Hartelijk dank voor je review! Het is ons een genoegen om je een uitstekende eetervaring te bieden. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer te mogen bedienen. 😄🌟 Warme groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Vrielink
27 Oktober 2023

warme dishes waren koud. Kip was droog.

Geralda Kerssenberg van der Mast
15 Oktober 2023

Vandaag een online bestelling geplaatst die mijn man heeft afgehaald. Alles stond keurig op tijd klaar, zeer vriendelijke dame, en alles perfect verzorgd !! Complimenten voor de kwaliteit van de sushi, sashimi en salades. Alles supervers en topkwaliteit. Wij zijn zeer kritisch maar dit was zeker voor herhaling vatbaar !! Ga zo door 👍

Antwort von Izakaya Tanuki

We zijn zo blij met je review! Bedankt dat je voor Tanuki Gelderlandplein hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer opnieuw te verwelkomen. 😊🌟 Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Liane
25 September 2023

Altijd vers, op tijd en enorm lekker

Antwort von Izakaya Tanuki

Jouw vriendelijke woorden maken onze dag! We zijn verheugd dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Tanuki Gelderlandplein. Tot de volgende keer, geniet van onze heerlijke gerechten! đŸŁđŸ„ą Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

B.Speyer
18 September 2023

Te weinig wasabi en gember nog nooit meegemaakt! Er mag ook wat meer creamcheese in de Californië rol

Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor je uitstekende review! Het is altijd een genoegen om van klanten zoals jij te horen. We staan klaar om je opnieuw te verwelkomen voor een verbeterde smakelijke culinaire ervaring bij Tanuki Gelderlandplein! 🍜🌟 Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Andre Janssen
16 September 2023

Lekkere sushi. Online besteld en helemaal goed

Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Celiane Camargo-Borges
12 September 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Thank you so much for your review:)! Team Tanuki Gelderlandplein

Jerry
29 August 2023

Lekker eten en fijne service

Antwort von Izakaya Tanuki

Jouw vriendelijke woorden maken onze dag! We zijn verheugd dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Tanuki Gelderlandplein. Tot de volgende keer, geniet van onze heerlijke gerechten! đŸŁđŸ„ą Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

rokx
25 August 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Thank you so much for your review:)! Team Tanuki Gelderlandplein

Joost
9 August 2023

Ten eerste had ik geschreven geen garnaal te willen hebben en geen ander schaaldier maar iets anders en wat zat er in de portie.......3 garnaaltjes. Ten tweede valt me op dat de Sushi portie niet alleen zoals alles duurder geworden is maar ook kleiner (veel minder sashimi dan voor de prijsverhogingen) en dat vindt ik erg vervelend.

paula Glas
1 August 2023

Heerlijke verse sushi van hele goede kwaliteit! genoten!

Antwort von Izakaya Tanuki

We zijn zo blij met je review! Bedankt dat je voor Tanuki Gelderlandplein hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer opnieuw te verwelkomen. 😊🌟 Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

L
19 Juli 2023

Altijd vers, op tijd en met zorg gemaakt.

Antwort von Izakaya Tanuki

Wow, bedankt voor je uitstekende review! Het is altijd een genoegen om van tevreden klanten zoals jij te horen. We staan klaar om je opnieuw te verwelkomen voor een smakelijke culinaire ervaring bij Tanuki Gelderlandplein! 🍜🌟 Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Roland
16 Juli 2023

Al jaren perfect Japans eten

Antwort von Izakaya Tanuki

We waarderen je stralende review! Ons team bij Tanuki Gelderlandplein streeft ernaar om het beste te leveren, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Tot snel voor meer heerlijke Japanse gerechten! đŸ±đŸŒŸ Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Willem
14 Juli 2023

Prima eten, bestelling klopte precies en stond netjes klaar!

Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Olga
1 Juli 2023

as usual very tasty!!

Antwort von Izakaya Tanuki

Thank you very much for your review! It is our pleasure to provide you with an excellent dining experience. We look forward to serving you again soon. 😄🌟 Warm regards, Team Tanuki Gelderlandplein

Mellie
27 Juni 2023

Ik ben altijd super blij met iedereen daar altijd vriendelijk ik ben daar vaste klant altijd vers en lekker vandaag afgehaald 10 Points tot volgende week weer schatjes đŸ„°

Antwort von Izakaya Tanuki

Jouw vriendelijke woorden maken onze dag! We zijn verheugd dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij Tanuki Gelderlandplein. Tot de volgende keer, geniet van onze heerlijke gerechten! đŸŁđŸ„ą Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Eva
17 Juni 2023

Normaal echt super lekker, maar dit keer was het minder lekker. Bij afhaal zijn ze vergeten deel van de bestelling mee te geven.. koud en warm zijn gescheiden, warm eten was niet meegegeven. Pas na 20 minuten belde het restaurant op, maar terug rijden was al te laat. Optie dat ze geven is opschrijven in het “tegoeden” boekje, ondanks online is besteld en betaald. Benieuwd of het tegoed goed komt.. doorgaans wel aanrader hoor!

Francina Visser
25 Mai 2023

Weer heerlijk alles op tijd ontvangen

Antwort von Izakaya Tanuki

We zijn zo blij met je review! Bedankt dat je voor Tanuki Gelderlandplein hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer opnieuw te verwelkomen. 😊🌟 Met vriendelijke groeten, Team Tanuki Gelderlandplein

Sandra
23 Mai 2023

Ik had betere kwaliteit verwacht, de zalm set was ok. We kregen ipv de bestelde salmon cheese roll een roll met Peking eend. Niet leuk als je met een vegetariër eet. Telefonisch was het niet mogelijk om contact te krijgen en er staat nergens een mailadres. Ik kom daarom niet meer terug.

Rob
17 Mai 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor je bestelling &de review :)! Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein

Toon
17 Mai 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor je bestelling & review! Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein

Esther
16 Mai 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor je bestelling! Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein

Sophia van den Broek
16 Mai 2023

De sushi was erg lekker, de zalm was rijk van smaak en zacht op de tong. Wat mij betreft mogen de specialty rollen wel iets meer bijzonder.

Antwort von Izakaya Tanuki

Hi Sophia, Bedankt voor je bestelling, mooie review & tip! Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein

Siebe Tettero
25 April 2023

Deze bestelling was van hele slechte kwaliteit. De ware helemaal zacht en fietsen uit elkaar en de paling sushi en de maki waren zacht en smaakten slecht. Ik ben dit niet van jullie gewend

Antwort von Izakaya Tanuki

Beste Siebe, Wat vervelend dat deze bestelling niet was zoals verwacht. We zullen hier naar kijken en sturen je apart nog even een mailtje. Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein

Bernard
23 April 2023

De California rol viel uit elkaar en het zeewier was te dik of taai

Antwort von Izakaya Tanuki

Beste Bernard, Bedankt voor jullie order en feedback. We zullen hier naar kijken. Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Liane
14 April 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Beste Liane, Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

M Griffioen
11 April 2023

All perfect

Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt weer :)! Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein

RM
9 April 2023

Always great, consistency of the quality is something one looks for in sushi/ Japanese food

Antwort von Izakaya Tanuki

Dear RM, Thank you for your lovely review! Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein

Liane
7 April 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Soraya
29 MĂ€rz 2023

Advocado was niet rijp, zeewier ontbrak en de rijst was niet vers. Jammer dat de kwaliteit zo wisselend is bij jullie, anders had ik vaker besteld. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik niet tevreden ben, maar wel de eerste keer dat ik een review achterlaat.

Antwort von Izakaya Tanuki

Beste Soraya, Bedankt voor je feedback. We zullen dit zeker even uitzoeken en verbeteren waar nodig. We zullen je tevens even apart een berichtje sturen per mail. Groetjes, Team Izakaya Tanuki

Annie
27 MĂ€rz 2023

Really delicious but I do find the portions for the chicken teriyaki are quite small. I would rather pay more and have a little more chicken. Have also heard this from others. Besides this, order was ready on time, still hot and everything tasted really good!

Antwort von Izakaya Tanuki

Dear Annie, Thank you for your order and feedback. We're happy to read that everything tasted good. Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein

Lenina
25 MĂ€rz 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Beste Lenina, Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Idajet
19 MĂ€rz 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Beste Idajet, Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

M Braga
12 MĂ€rz 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Maaike
27 Februar 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Siebe Tettero
21 Februar 2023

wij zullen niet zo snel weer bestellen, want de bezorging veroorzaakt veel single use plastic. er zijn inmiddels producten beschikbaar voor food delivery die geen impact hebben op de environment. Wij zouden graag willen vragen om vanwege de impact van plastic op de wereld jullie verpakking aan te passen.

Antwort von Izakaya Tanuki

Beste Siebe, Bedankt voor jullie bestelling én feedback inzake de verpakking. We nemen dit mee naar ons team en hopen in de toekomst hier verbetering in te brengen. Groetjes, Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein

Jonckheere
18 Februar 2023

Products fresh and good quality but unfortunately i have got a wrong poke bowl.

Antwort von Izakaya Tanuki

Thank you for your order & review :). We're sorry to read that you did not receive the right poke bowl. We have send you a seperate e-mail regarding this issue. Team Tanuki Gelderlandplein

Genco
18 Februar 2023

Our dinner was so perfect, we really enjoy. Thank you so much ! My only comment will be in packing; I would be happy with less plastic and in our order you can ask if w want soyasauce and chopsticks. Because we lots


Antwort von Izakaya Tanuki

Dear Genco, What a really nice review, thank you. We will also take your feedback regarding the plastic seriously. Team Izakaya Tanuki Gelderlandplein

DC
15 Februar 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Idi
4 Februar 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Peter van Noord
28 Januar 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

M
15 Januar 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Bedankt voor de bestelling & review :)! Groetjes, Team Tanuki Gelderlandplein

Ol
11 Januar 2023
Antwort von Izakaya Tanuki

Thank you so much for your review:)! Team Tanuki Gelderlandplein